כתוב את הכותרת כאןsd

כפי שחשף אביר קארה בזמן שאנו עסוקים במלחמה וביוקר המחייה, ובשעה שעסקים קטנים בישראל קורסים תחת עצמם, כשבעלי העסקים ובני משפתיהם משלבים בין מילואים בעזה לבין הישרדות העסק יש אנשים שמצאו את הדרך לעשות כסף קל.

סחיטה בחסות החוק!
ספאם, נגישות, “הטעייה צרכנית” את הסיבה הם ימצאו… הלהיט האחרון הוא לתבוע עסקים של מילואימניקים מתוך הבנה שהם לא בעסק ויהיה קשה להם יותר להתגונן.

מסתבר שמי שמספק מידע לתובעים, לעיתים מייצג בתבענות ייצוגיות תובעים מסוג זה ולכאורה מדרבן את התופעה זו עמותה רשומה בשם “אל ספאם” שבין חבריהם ומתנדביהם אפשר למצוא הרבה מאוד “כוכבים” שתבעו עשרות ואף מאות תביעות.

הכוכב שבהם הוא אוריאל רז המאושר.
האיש שריסק בתביעות עשרות עסקים וקיבל סכומי עתק בהסכמי פשרה. לאחרונה נחשף בתחקיר מעולה של עמרי מניב איך בין היתר תבע אותו “מאושר” עסק קטן בבעלות של פנתרה אמיתית שרק רוצה לשרוד. לא מזמן הוקלט בשיחה איך הוא מודה שסחט בעל עסק ואפילו מפרט כיצד מנגנון הסחיטה שלו עובד.

כהרגלו גם אותה הוא סחט עד לריסוק! האנשים האלה מנצלים את פרצה ומתפרנסים מלרמוס עסקים קטנים ואת כל זה הם עושים עם חיוך ובחסות החוק… פה אנחנו האזרחים נכנסים לתמונה. את האנשים האלה צריך להוקיע מהחברה, שכולם ידעו ממה הם מתפרנסים, כל פעם שאתם פוגשים אותם ברחוב תגידו להם בדיוק מה אתם חושבים עליהם. הגיע הזמן לעצור את החגיגה הזאת ולגרום להם למצוא עבודה שמכבדת את בעליה! כי מסתבר שלא כל עבודה היא כזאת.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות