כתוב את הכותרת כאןsd

אפשר להסביר שעות את הכישלון החרוץ של ישראל בכל הקשור להסברה, אפשר גם לתרץ אותו בשלל תירוצים כמו שרת הסברה לא מנוסה, חוסר בתקציבים הכלב אכל לי את ההסברה וכו… אבל לא, הסיבות לכישלון גדול כל כך הוא מעבר לזה. נתחיל בזה שאין אף גורם ישראלי שבאמת מבין מה היא הסברה. צר לי להודות בכך אבל הבורות הישראלית בתום היא משוגעת ואת התוצאות רואים ושומעים בשטח.

דוגמא קטנה לבורות הישראלית היא השמירה בסוד את סרטוני ה 7/10. יש שלל סרטונים שכל בר דעת שיצפה בהם יבין את המציאות האמיתית אבל הטיפשות והנאורות (מילה נרדפת) הישראלית בחרה לעשות הקרנות פרטיות ל 2 וחצי אנשים ולהפסיד את הראייה הטובה ביותר שלה.

לא די בזה, שיא הטיפשות עוד לפנינו: עם המלחמה נפתח על ידי גורמים עויינים ערוץ טלגרם בשם gaza now שבמהירות סחף לתוכו מאות אלפי ומיליוני עוקבים. כמו שאני מנתח את המציאות הערוץ נפתח על ידי אנשים פשוטים ולא היה חלק ממנגנון הטרור או ההנהגה הרשמי בעזה.
למה אני אומר את זה?
כי כשהעמוד נפתח התוכן שהציף אותו היה סרטוני זוועה מתאריך ה 7/10 מה שהזיז במעט את דעת הקהל העולמי כלפי ישראל.

ואז קרה הלא יאמן: חמאס ומערך ההסברה הכושל שמו לעצמם את אותה המטרה: להוריד את התוכן האיום מהעמוד! חיש מהר חמאס השתלטו על הדף, הסירו את התוכן המדובר ומאז משדרים שם רק תוכן הפוך של פלסטינים נפגעים ותמונות זוועה. ישראל לא הבינה את מה שחמאס הבין מזמן ולכן אנו מפסידים בענק בכל פרמטר בעולמות ההסברה.

עד שבישראל לא יבינו מה זה הסברה לא יהיה לנו סיכוי בגיזרה הזאת.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות