כתוב את הכותרת כאןsd

לטענתה של המורה אושר כהן, היא נאלצה לעזוב את עבודתה לאחר שנעדרה 30 ימים בעקבות שירות המילואים של בעלה שהחל מה-7 באוקטובר. כהן, שמחנכת כיתה ומטפלת בשלושה ילדים קטנים, ציינה בפני המנהלת כי היעדרויותיה נבעו מהמצב המיוחד שבו היא נמצאת, כך נטען בסרטון טיקטוק שהפיצה, שזכה ללמעלה מ-150 אלף צפיות.

“עוגמת נפש קשה”: האזהרה שקיבלה כהן מהמנהלת

לשיטתה של כהן, המנהלת השיבה לה כי “לא רק בעלך במילואים” והוסיפה כי היא תדאג למצוא לה בית ספר אחר, תוך הדגשה שהיא מורה מעולה. כהן טוענת כי סירבה להצעה זו. לפי כהן, ימים ספורים לאחר סיום שנת הלימודים, המנהלת הודיעה לה כי למרות שאין היא מחויבת לעזוב, אם תבחר להישאר, היא עלולה לסבול מעוגמת נפש קשה.

לטענתה של כהן, כששאלה מה הכוונה ב”עוגמת נפש”, המנהלת השיבה כי תדאג שהפיקוח יגיע להפתעה במהלך השנה הבאה לכיתתה, ואם תמצא כלא מתאימה להוראה, לא תוכל להיות מורה לעולם.

כהן חושפת בטיקטוק: הסרטון צבר מעל 150 אלף צפיות

כהן סיפרה את סיפורה בחשבון הטיקטוק שלה, שם הסרטון זכה לוויראליות ולמעל 150 אלף צפיות. המקרה, כפי שתיארה כהן בטיקטוק, מעורר שאלות לגבי היחס למורים שמתמודדים עם קשיים אישיים ומשפחתיים, ובמיוחד במצבים הקשורים לשירות מילואים, אשר מוגדרים בחוק כמצבים המחייבים הגנה על זכויות העובדים.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות