כתוב את הכותרת כאןsd

בזמן של פילוג בעם ומלחמה מתמשכת וקשה מול ארגוני הטרור, פרסם אתמול (רביעי) מגיש הטלוויזיה שי שטרן קטע וידאו ציני על גיוס חרדים לצבא. בסרטון השתתפו הקומיקאים נלי תגר, אורנה בנאי ואורי גוטליב. חלק מהצופים לא התחברו לטון הציני ותקפו את המשתתפים. נלי תגר בחרה להתמודד עם הביקורת והשיבה לטוקבקיסטים.

בתחילת הסרטון נשאלה תגר על טיפ לחרדים העתידים להתגייס. “כשאני התגייסתי, לא אהבתי שאומרים לי מה לעשות ושכולם לובשים אותם בגדים, כי אני רוח חופשית והצבא לא התאים לי. אני מרגישה שהחרדים, שמגיעים עם הצייתנות ואוהבים ללבוש אותו דבר, ייהנו בצבא.”

תגר לא הייתה היחידה בסרטון הסרקסטי. גם אורי גוטליב ואורנה בנאי הופיעו בו. “מבחינת שפשפת, החרדים כבר מסודרים,” אמר גוטליב לבנאי. “הם כבר משופשפים,” השיבה לו. “הקדוש ברוך הוא יעזור להם,” הוסיף גוטליב. “אין על בורא עולם,” אמרה בנאי. “בורא עולם הוא המלך,” סיכם גוטליב. “יש לי את כל הדיסקים שלו,” השיבה בנאי.

חלק מהצופים תקפו את הסרטון הציני. תגר הגיבה לתגובות. “עאלק ‘עם ישראל חי’ ו’אחדות’. איך תהיה אחדות איתכם?” נכתב בתגובות. “צודקת. נמות ולא נתגייס. זה יותר מאחד ומחבר,” השיבה תגר בציניות. “רוקדים על הדם שלהם,” האשימה צופה נוספת. “הדם של מי?” שאלה תגר. “של החרדים. אני בעד גיוס, אבל אפשר להתבטא אחרת,” המשיכה הצופה.

תגר הסכימה שהסרטון לא מקדם אחדות, אך התנגדה לרעיון שהוא רוקד על הדם. “רוקדים על הדם זה להתעלם מ-700 חללי צה”ל ו-3,000 פצועים בזמן שמגזר שלם ישן במזגן,” אמרה תגר. “היי, איפה שירתת בצבא? מה היה תפקידך?” שאלה בתגובה.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות