כתוב את הכותרת כאןsd

בקושי יצא מזה: השחקן מת’יו מקונוהיי שיתף אתמול (רביעי) פוסט באינסטגרם שבו תמונה מטרידה במיוחד שלו. למרות החיוך הרחב, עינו הימנית נפוחה וסגורה לחלוטין. מפחיד.

לצד התמונה, שקיבלה כבר למעלה מ-365,000 לייקים ותגובות רבות, כתב מקונוהיי “Bee Swell”, רמז לנפיחות כתוצאה מעקיצת דבורה. עם זאת, נציגיו של השחקן לא אישרו עדיין האם אכן מדובר בעקיצה. בכל מקרה, אנחנו עדיין בוהים בתמונה, אבל לפחות אפשר להתנחם בכך שהחיוך שלו עדיין מושלם, על אף הבעיה בעין.

מי שתוהה מה קרה למקונוהיי בשנים האחרונות, יגלה שהשחקן בן ה-54 לא הופיע בסרט חדש מאז 2021, אז היה תפקיד דיבוב בסרט האנימציה “לשיר 2”. הוא לא נראה על המסך הגדול מאז 2019. אך למרבה המזל, יש לו שני פרויקטים חדשים בקנה, שיצאו בשנה-שנתיים הקרובות. הראשון הוא מותחן הפשע “The Rivals of Amziah King”, שבו הוא משחק לצד קורט ראסל וקול ספראוס (“ריברדייל”). צילומי הסרט הושלמו לאחרונה. הפרויקט השני הוא דרמת האסונות “The Lost Bus”, שבו מקונוהיי מגלם נהג אוטובוס שנקלע לשריפת יער אדירה תוך שהוא מסיע כיתת תלמידים ומורה (אמריקה פררה). את הסרט מביים פול גרינגראס (“זהות במלכודת”, “זהות אבודה”, “טיסה 93”).

בין לבין, מקונוהיי עובד על מותג הטקילה החדש שלו, Pantalones (מכנסיים בספרדית), ומקדם אותו בדרכים יצירתיות במיוחד – ובלי מכנסיים.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות