כתוב את הכותרת כאןsd

במהלך מפגש סגור שנערך לפני מספר ימים, בו השתתפו כ-200 מבכירי המשק הישראלי, חשף ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, את תוכנית הפעולה שלו להפעלת לחץ בלתי נסבל על הממשלה הנוכחית, במטרה לגרום לה לפרוש וללכת לבחירות חדשות, כך פרסמה הפעילה הימנית וכוכבת הרשת מיכל אגמון. על פי המידע שנחשף, התוכנית כוללת איגוד של 3,000 בעלי שליטה מרכזיים במשק הישראלי שישביתו את המדינה עד שהממשלה תיאלץ להתפטר.

כוכבת הטוויטר הפעילה והימנית אגמון פרסמה בטוויטר את החשיפה הדרמטית עם הסרטון הבלעדי, וטענה כי אהוד ברק, לשעבר ראש ממשלת ישראל, מנהל מאחורי הקלעים מהלך מסוכן שנועד לערער את השלטון הנוכחי. “3,000 אוליגרכים יקבעו מי ישלוט פה”, כתבה אגמון, “והם האנשים שמטיפים לנו על דמוקרטיה”.

“אני מכיר אישית חצי מהם, ועם החצי השני יש לי חברים משותפים”, אמר ברק במהלך המפגש. לטענתו, בעלי השליטה המרכזיים במשק יוכלו להפעיל השפעה כלכלית וחברתית מאסיבית שתביא לקריסת המנגנונים השלטוניים.

דמוקרטיה בסכנה?

התוכנית של ברק מעלה חששות רבים לגבי אופן ניהול המדינה, כאשר 3,000 אוליגרכים עתידים לקבוע מי יישב בממשלה. אותם אנשים שמטיפים לנו על דמוקרטיה מבקשים כעת לשבש את סדר היום הפוליטי באמצעות השפעה כלכלית ופוליטית חסרת תקדים.

“מיארה מתנהגת מצוין”

במהלך המפגש, ברק לא חסך שבחים מהיועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, אותה הוא כינה “יושבת ראש האופוזיציה” בצורה שמעלה תהיות לגבי הכוונות מאחורי ההתבטאות. “מיארה מתנהגת מצוין,” ציין ברק בחיוך.

התוכנית של ברק, אם תתממש, עשויה להביא לטלטלה פוליטית וכלכלית חסרת תקדים בישראל. היכולת של מספר קטן של בעלי שליטה במשק להכתיב את עתיד השלטון מהווה איום ממשי על המערכת הדמוקרטית ועל המושג שלטון העם.

הבנתם את זה? 3,000 אוליגרכים יקבעו מי ישלוט פה – והם האנשים שמטיפים לנו על דמוקרטיה.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות