כתוב את הכותרת כאןsd

ניסים מזרחי, נגד מטבח בצה”ל, הפך לתופעה ויראלית בטיקטוק, עם מעל 215,000 עוקבים מכל העולם, לאחר שהתחיל להעלות סרטונים קצרים בהם הוא חותך אבטיחים. הלהיט הזה הגיע ל-60 מיליון צפיות והפך אותו לאחד השמות החמים ברשתות החברתיות הישראליות והעולמיות. למרות שהוא לא מרוויח כסף ישיר מהטיקטוק, ניסים יכול לנצל את הצלחתו בדרכים רבות ולהפוך למיליונר. הנה 10 רעיונות שיעזרו לו לעזוב את המטבח הצבאי ולהיכנס לעולם העסקים.

@nissim88 @beni_faiz ♬ צליל מקורי – nissim88

1. שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים

ניסים יכול ליצור שיתופי פעולה עם חברות מזון, סכינים וכלים למטבח, בעיקר מותגים המתמקדים במוצרים כמו סכיני חיתוך או ציוד מטבח. עם כמות הצפיות העצומה שלו, מותגים ימהרו להציע חסויות בתמורה לחשיפה למיליוני הצופים.

2. שיתופי פעולה עם משרדי הממשלה ועם דובר צה”ל

הפופולריות העולמית של ניסים והיכולת שלו להגיע לקהלים בין-לאומיים מהווים הזדמנות לשיתוף פעולה עם משרד החוץ ולחיזוק הפן ההומוריסטי של ההסברה. ניסים יכול לשמש כשגריר לא רשמי של ישראל. בנוסף ניתן לבצע שת”פ עם משרד התיירות ולהעביר דרך ניסים אבטיח מסר חיובי וא-פוליטי על ישראל דרך סרטוניו הייחודיים.

3. מכירת מוצרי מרצ’נדייז

ניסים יכול להשיק קו מוצרים משלו כמו חולצות, כובעים, סינרים או אפילו סכיני מטבח ממותגים עם דמותו. המעריצים הנאמנים שלו ירכשו בהמוניהם פריטים עם הלוגו שלו או ביטויים הקשורים לסרטונים שלו.

4. יצירת ספר מתכונים ויראלי

עם הניסיון הרב שלו במטבח והיכולת לסחוף אנשים ברשת, ניסים יכול להוציא לאור ספר מתכונים הכולל מתכונים קלים ופשוטים המתאימים לצעירים ועוקבי טיקטוק. הספר יכול להיות מקודם ברשתות החברתיות עם סרטונים דינמיים.

@nissim88♬ You Spin Me Round (Like a Record) – Dead Or Alive

5. קמפיין גיוס כספים ברשת

ניסים יכול להקים קמפיין גיוס כספים דרך פלטפורמות כמו Patreon או Kickstarter כדי לממן פרויקטים חדשים, כמו יצירת תכנים נוספים או הפקת אירועים בינלאומיים. עוקביו הרבים ירצו לתמוך בו ובהמשך הצלחתו.

6. אירועים חיים וסדנאות חיתוך פירות

ניסים יכול לארגן אירועים חיים, שבהם הוא מופיע מול קהל רחב, מדגים חיתוך פירות ומבצע את ריקודיו הייחודיים. אנשים אוהבים לראות אותו בפעולה, וזהו פוטנציאל לייצר הכנסות מכרטיסים ומכירת מוצרים באירועים.

7. פרסום שותפים והמלצות למוצרים

ניסים יכול להרוויח באמצעות שיווק שותפים – פרסום מוצרים שהוא משתמש בהם בחיתוך האבטיחים או כלים שהוא ממליץ עליהם בתור איש מטבח מנוסה. הפלטפורמה שלו יכולה להביא למכירות משמעותיות.

8. פתיחת ערוץ יוטיוב

טיקטוק הוא רק ההתחלה – ניסים יכול לפתוח ערוץ יוטיוב שבו יציע תוכן מורחב, כמו מתכונים מלאים, סרטונים מאחורי הקלעים, וסיפורים אישיים על החיים בצה”ל. יוטיוב מציעה הכנסות מפרסומות, שיכולות להפוך את התוכן לרווחי.

9. מופעי בישול בינלאומיים בטלוויזיה

הפופולריות של ניסים יכולה להוביל להזמנות להופיע בתוכניות בישול בינלאומיות בטלוויזיה. הוא יכול להפוך לשף אורח בתוכניות נחשבות ולהדגים את יכולותיו בחיתוך, מה שיעניק לו חשיפה עצומה ופרנסה.

10. השקת קורסים דיגיטליים באינטרנט

ניסים יכול להשיק קורסים דיגיטליים על חיתוך פירות, בישול מהיר, או יצירת תוכן ויראלי. הקורסים יכולים להיות מופצים בפלטפורמות כמו Udemy או Teachable, ולהניב לו הכנסות יציבות לאורך זמן.

להפוך למיליונר

ההצלחה של ניסים מזרחי היא רק ההתחלה. למרות שהוא מתמיד בתפקידו בצה”ל, הפוטנציאל הכלכלי שלו בשוק האינטרנט והבישול הוא עצום. באמצעות שיתופי פעולה נכונים, ניצול של הפלטפורמות הדיגיטליות והשקעה חכמה במותג האישי, הוא יכול להפוך למיליונר ולעבור לעולם העסקים – בלי לוותר על החתירה ליצירת תוכן מרגש ומלא השראה.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות