כתוב את הכותרת כאןsd

הבוקר (חמישי), בבית משפט השלום בתל אביב, העידו פרניליה אן מרי קרקום וססיליה שרודר פג’להוי, הנשים שעמדו במרכז הסרט “נוכל הטינדר” בנטפליקס, במסגרת ההליך המשפטי המתנהל נגד סיימון לבייב, ששינה את שמו משמעון חיות. לבייב עצמו לא הגיע לדיון בטענה שפונה לבית החולים בלילה בשל תחושה רעה.

השתיים הוטסו במיוחד לישראל להעיד במסגרת הקובלנה הפלילית שהגישה משפחת לבייב, שבראשה עומד איש העסקים לב לבייב. מדובר באישום פלילי שהוגש באופן פרטי ולא על ידי המדינה, והמטרה היא להעמיד את הנאשם לדין. משפחת לבייב טוענת כי סיימון לבייב הציג עצמו כבנו של לב לבייב, ובכך גרם לפגיעה בשמם הטוב.

עו”ד גיל בר זוהר, נציגו של לבייב, הסביר לשופט כי לבייב לא יכול היה להגיע לדיון בשל מחלה, והבטיח להמציא מסמך רפואי. מנגד, עו”ד גיא אופיר, נציג משפחת לבייב, טען כי סיימון לבייב מתחמק מהדיונים המהותיים.

פרניליה העידה ראשונה וסיפרה על היכרותה עם לבייב דרך אפליקציית היכרויות ב-2018. “נפגשנו לראשונה באמסטרדם. בהתחלה זה היה מפגש רומנטי, אך הפכנו לידידים. הוא הציג עצמו כסיימון לבייב, יו”ר מנכ”ל LLD DIAMONDS.” היא תיארה כיצד הציג בפניה את תעשיית היהלומים וטען כי הוא “הנסיך”.

בהמשך, סיפרה פרניליה כי לבייב התחיל לשלוח לה קטעי עיתונות מישראל, וטען שהוא נמצא בסכנה. “הוא אמר שהחשבון שלו ננעל והוא זקוק לעזרה. העברתי לו 65 אלף דולר מחשבון החסכון שלי עבור טיסותיו.”

אחריה העידה ססיליה, שסיפרה על היכרותה עם לבייב ב-2018 דרך טינדר. “התחלנו לצאת והפכנו לבני זוג. הוא סיפר כי הוא מנכ”ל של חברת יהלומים גדולה, וטען כי הוא מקבל איומים ולכן זקוק להגנה. הוא ביקש להשתמש בכרטיס האשראי שלי והכנס אותי לחובות של 250 אלף דולר.”

במהלך הדיון, השופט הבהיר לססיליה כי היא עשויה להפליל את עצמה, אך היא השיבה: “הייתי חשודה ונוקיתי. הוא הכניס אותי לגיהינום וחשוב לי להראות שהוא זייף מסמכים.”

משפחת לבייב טוענת כי סיימון לבייב התחזה לבן משפחתם ושינה את שמו כדי לזכות בטובות הנאה רבות. לבייב עצמו הכחיש את הטענות וטען כי בכוונתו לתבוע את נטפליקס. עורך דינו טען כי הקובלנה היא “ונדטה של המשפחה,” וציין כי לבייב לא הועמד לדין על ידי המשטרה והפרקליטות.

נציג משפחת לבייב, עו”ד גיא אופיר, מסר כי “סיימון לבייב ניצל את המיתוג והמוניטין של משפחת לבייב כדי להונות אנשים ברחבי העולם.”

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות