כתוב את הכותרת כאןsd

חמאס בוחן כעת “פריצה פנימית משמעותית” בעקבות תקיפת חיל האוויר בחאן יונס, שלפי הערכות במערכת הביטחון הביאה לחיסולו של מוחמד דף, מספר 2 בארגון. כך דיווחה היום (שבת) רשת “אל-חדת'” הסעודית.

בדיווח צוטטו מקורות שטענו כי דף, שהיה בעת חיסולו עם יד ימינו ראפעת סלמה, שניהם שרדו בעבר ניסיונות חיסול של ישראל. בשבועות האחרונים, עברו השניים מספר פעמים ממקום למקום בניסיון להימנע ממעקב ישראלי.

בנוסף, מקורות ציינו כי כבר לפני שבוע התקבלו בארגון אזהרות שישראל מתכננת מבצע לחיסול אחד מבכיריה. “ישראל השיגה מידע מגורמים שנחקרו על תנועות מנהיגי חמאס בין רפיח לעזה,” נכתב בדיווח הסעודי.

המבצע החל לאחר שבשעת לילה מאוחרת אישר השב”כ כי הדמות שנמצאת מעל הקרקע בחאן יונס היא אכן המבוקש מספר 2 ברצועת עזה, מוחמד דף. לצידו, לפי המודיעין המדויק שהתקבל, היו ראפעת סלמה, מח”ט חאן יונס, ופעילים נוספים. מהבוקר, חיל האוויר הטיל פצצות כבדות באזור ותקף את הנקודה תוך ניצול ההזדמנות שדף נמצא מעל הקרקע, ודיווח על פגיעה מדויקת במטרה.

מאחורי הקלעים, אגף המבצעים במטכ”ל, בפיקוד האלוף עודד בסיוק, פעל לאפשר את הסיכול הממוקד. הפעילות שילבה כוחות מהאוויר, מהים, ומהיבשה, לצד שיתוף פעולה עם השב”כ ואמ”ן.

ובינתיים, מעזה יוצאים סרטונים המראים שבילים מלאים במוות, ודמעות תנין נשפכות.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות