כתוב את הכותרת כאןsd

טראמפ נפצע והוברח, חקירה נפתחה: אמש בזמן שנאם בעצרת הבחירות בפנסילבניה, ניסה אדם להתנקש בחייו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. המתנקש חוסל על ידי צלף של כוחות הביטחון המיוחדים. לאחר האירוע, נמסר כי נשיא ארה”ב, ג’ו ביידן, שוחח עם טראמפ, כך על פי הודעת הבית הלבן.

טראמפ נחת לפני זמן קצר בנמל התעופה ניוארק בניו ג’רזי. הוא הגיע לנאום בבאטלר כחלק מקמפיין הבחירות שלו. היורה, תומס מת’יו, תושב פנסילבניה בן 20, שלא נשא תעודה מזהה, התמקם במרחק של כ-10 מטרים על גג אחד הבניינים הסמוכים לעצרת וירה מספר יריות לפני שנוטרל.

בסביבות השעה 18:15 (שעון ארה”ב) התקבלו דיווחים ראשונים על שמיעת פיצוצים, וטראמפ נפל בעוצמה על הבמה. שניות לאחר מכן סוכני השירות החשאי הבריחו אותו מהבמה כשהוא מדמם מאוזנו.

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו לרשת BBC כי דקות ספורות לפני האירוע שמעו את המתנקש בזמן שעשה את דרכו אל הגג. “עמדנו בחוץ ולא ראינו אותו, אבל שמענו אותו. אחרי 5-7 דקות ראינו מישהו זוחל על גג אחד הבניינים, 25 מטרים מאיתנו, מכוון רובה. אמרנו לשוטרים ‘יש שם מישהו עם רובה, הוא זוחל’ – והם לא הגיבו”. שניות לאחר מכן החל הירי לעבר המועמד לנשיאות.

צפו בסרטון המלא מהאירוע:


כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות