כתוב את הכותרת כאןsd

לצד השאלות הטקטיות, מתרבות העדויות והחששות שייתכן והייתה כאן יד מכוונת מבפנים. האם גורמים בתוך ישראל שיתפו פעולה עם האויב או אף ניצלו את המצב כדי לקדם מטרות פוליטיות או אידיאולוגיות?

הקדמה: ההפתעה והחששות שעולים

אירועי ה-7 באוקטובר זעזעו את ישראל. מתקפת הטרור המתואמת מצד חמאס והג’יהאד האסלאמי הערבי, שהכתה בעוצמה בדרום המדינה, העלתה שאלות קשות על ההיערכות הביטחונית והתגובה. לצד השאלות הטקטיות, מתרבות העדויות והחששות שייתכן והייתה כאן יד מכוונת מבפנים. האם גורמים בתוך ישראל שיתפו פעולה עם האויב או אף ניצלו את המצב כדי לקדם מטרות פוליטיות או אידיאולוגיות?

עדויות חדשות: התקיפה החלה לפני פריצת הגדר

בימים האחרונים, הולכות ומתרבות העדויות שמצביעות על כך שהתקיפה הראשונית על בסיסי צה”ל בדרום החלה עוד לפני פריצת הגדר הראשונית ב-06:30 בבוקר. העדויות מגיעות ממגוון מקורות – הורים של תצפיתניות, לוחמים שהיו בשטח ועיתונאים בכירים, המעלים שאלות כבדות משקל לגבי מה שהתרחש באמת באותם רגעים קריטיים.

אם אכן נכון שהתקיפות הראשוניות על בסיסי צה”ל החלו לפני פריצת הגדר הראשונית, הרי שזו יכולה להיות הוכחה חד משמעית לכך שהפריצה הראשונית בוצעה מתוך שטח ישראל, עוד לפני גל פריצות הגדר המאסיבי שבוצע על ידי המחבלים. המידע הזה, אם יאומת, מצביע על אפשרות מדאיגה ביותר של שיתוף פעולה מתוך המדינה עצמה.

חשש מבגידה מבפנים: האם הייתה כאן יד מכוונת?

החשש מבגידה מבפנים מקבל מימדים מדאיגים עוד יותר כאשר מבינים את ההשלכות של עדויות אלו. האם ייתכן שמישהו מבפנים ידע על המתקפה הקרבה וסייע לארגוני הטרור לבצע אותה בהצלחה כה מרשימה? האם מדובר במעשה בגידה שנועד ליצור אנדרלמוסיה במדינה, לערער את יציבותה של הממשלה ואולי אף להפילה? תיאוריות קונספירציה שונות טוענות כי ייתכן שהמהלך נועד גם לקדם אג’נדות נוספות, כמו דילול אוכלוסייה באזורים מסוימים או חיזוק הרעיון של “ערי 15 דקות” בישראל, בהן ריכוז האוכלוסייה במרכזים עירוניים יוביל לשליטה קלה יותר על התושבים.

העדויות שהולכות ומתגברות

העדויות שמצטברות ומעידות על התקיפה המוקדמת מגיעות ממקורות מגוונים:

  1. הורי תצפיתניות: דיווחים מהורים של תצפיתניות שהיו בתפקיד בבוקר ה-7 באוקטובר מדברים על כך שהן זיהו פעילות חשודה ותנועות חריגות עוד לפני פריצת הגדר, אך האזעקות וההתראות הראשונות לא התייחסו לכך במלוא הרצינות.
  2. לוחמים בשטח: לוחמים שהיו מוצבים בדרום דיווחו על פגיעות בבסיסים ובמחנות עוד לפני שנראו הפריצות בגדר. הם מספרים על התמודדות עם אויב שכבר היה בתוך שטח ישראל לפני שהחל גל הפריצות הגדול.
  3. עיתונאים בכירים: עיתונאים מובילים בישראל מתחילים לשאול שאלות נוקבות לגבי התזמון של המתקפה והפריצות בגדר, ומצביעים על אי התאמות בלוחות הזמנים של האירועים כפי שתוארו בתחילה.

סיכום: צורך בחקירה מיידית ומעמיקה

אירועי ה-7 באוקטובר ממשיכים לעורר חששות ותהיות רבות. העדויות המצביעות על כך שהתקיפה החלה לפני פריצת הגדר הראשונית מחייבות חקירה מיידית ומעמיקה. אם אכן הייתה בגידה מבפנים, הרי שמדובר באיום חמור ביותר על ביטחון המדינה שיש לטפל בו בדחיפות.

חשוב להבטיח שהמדינה תוכל להתמודד עם איומים פנימיים לצד האיומים החיצוניים, ולוודא שמערכת הביטחון מסוגלת להפיק את הלקחים הדרושים כדי למנוע אירועים דומים בעתיד. חקירה זו חייבת לחשוף את כל הממצאים האפשריים, להעלות את כל השאלות הקשות, ולהסיק את המסקנות הנדרשות כדי להבטיח את ביטחונה ויציבותה של מדינת ישראל.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות