כתוב את הכותרת כאןsd

הסיום המפתיע למרדף ארוך

הרשויות קיבלו “הפסקה” מפתיעה במרדף אחרי חשוד ברצח אותו חיפשו במשך חודשים, כאשר החשוד נפל, פשוטו כמשמעו, לידיהם – דרך תקרת המבנה בו הסתתר.

לכידת החשוד: מאמצי הכוח המיוחד נשאו פרי

שירות המרשלים של ארצות הברית הודיע כי סוכניו עצרו את דיאריו וילקרסון, בן 20, ביום שני, חודשים לאחר שהוצא נגדו צו מעצר באשמת רצח מדרגה ראשונה וסיכון חיי אדם באופן פזיז, בקשר לירי קטלני בממפיס, טנסי.

סיום דרמטי: ניסיונות ההסתתרות עלו בתוהו

הכוח המיוחד שחקר את מיקומו של וילקרסון הצליח לאתר אותו בבית מגורים בממפיס, כך נמסר מהסוכנות בהודעה לעיתונות. כאשר כוחות החוק נכנסו למבנה, לא לקח להם זמן רב למצוא אותו.

“וילקרסון ניסה להסתתר בעליית הגג בעת שהסוכנים פשטו על הבית, אך הוא נפל דרך התקרה,” נמסר מהסוכנות.

מסע המרדף מגיע לסיומו

הרשויות מסרו כי וילקרסון לא נפצע בנפילה ונלקח למעצר ללא כל תקריות נוספות.

האירוע שהוביל למעצר: ירי קטלני וחקירה מאומצת

מעצרו הדרמטי של וילקרסון מהווה שיא לסאגה שהחלה בתחילת אפריל, עם ירי שהותיר גבר מת ואישה פצועה. וילקרסון היה אחד משלושה אנשים שנעצרו בסופו של דבר בקשר לאירוע, לפי משרד התובע המחוזי של מחוז שלבי.

רגעי הירי: מה קרה בזירה?

המשטרה בממפיס הגיבה לקריאה על הפרעה ליד מתחם דירות ב-2 באפריל כאשר שמעה מספר יריות, כך נמסר ממשרד התובע המחוזי בחודש מאי.

“הקורבן, טרוי קנינגהם, נמצא על המדרכה ליד רחובות פרס ומרטון, עם פצע ירי קטלני בעורף,” נמסר בהודעה.

מעצר החשודים האחרים: מה עשה וילקרסון בזירה?

ירי נוסף פגע ברכב חולף שבו היו שתי נוסעות, אחת מהן נפגעה בכתף. היא הועברה לבית החולים במצב שאינו מסכן חיים, כך דווח אז על ידי WREG.

התקשורת המקומית דיווחה על קטעי וידאו ממצלמות אבטחה, לכאורה, בהם נראה וילקרסון מזנק לעבר קנינגהם ומתחיל את העימות. נאמר כי שני החשודים האחרים ירו על הקורבן בזמן שניסה לברוח, ולאחר מכן נראה וילקרסון רץ אל הקורבן ואוסף משהו מהרצפה לידו לפני שעזב את הזירה.

המרדף הסתיים: נעצר לאחר חודשים של חיפושים

שני החשודים הנוספים נעצרו במאי, באותו חודש בו הוצא צו המעצר נגד וילקרסון. אולם, לקח קצת יותר זמן להוציא לפועל את המעצר שלו.

NPR פנתה למשטרת ממפיס ולמשרד התובע המחוזי של מחוז שלבי לקבלת תגובה.

כתוב את הכותרת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות